O erekcję można dbać cały czas

Jeśli chcesz zapewnić sobie zdrową erekcję, wystarczy, że dokonasz kilku zmian w swoim życiu.

Wielu mężczyzn martwi się o stan swojej erekcji. Erekcja w naszej kulturze mocno jest utożsamiana z męską sprawczością, siłą. Według wielu ludzi jedyny wyznacznik prawdziwej męskości, to dobrze działający penis. I chociaż w seksie sam stosunek waginalny nie jest najbardziej potrzebny kobietom do przeżycia orgazmu czy oceny seksu jako udanego, wielu mężczyzn potrzebuje pewności, że wszystko jest z ich zdrowiem OK. Pamiętajmy, że problemy z erekcją mogą przede wszystkim być oznaką głębszych problemów zdrowotnych.

guy_sad

Postaw na dobre jadło
W Polsce ciężko jest ludziom wyobrazić sobie, że mogliby zrezygnować z wędlin czy tłustych mięs. Prawda jest jednak taka, że połączenie pomiędzy dietą śródziemnomorską, a zdrową erekcją przez długie lata zostało przebadane i potwierdzone naukowo! W krajach śródziemnomorskich zaburzenia erekcji występują wyjątkowo rzadko i wiąże się to właśnie z dietą. Jeśli chcesz, by penis zawsze był zwarty i gotowy dbaj o niego dostarczając ciału odpowiedni pokarm. Więcej surowych warzyw, owoców, oliwę z oliwek, ryby, owoce morza i orzechy – to wszystko powinno stanowić bazę i główne źródło składników odżywczych. Jeśli jesz makaron, wybierz makaron pełnoziarnisty. Możesz dodać też kasze i pieczywo pełnoziarniste.

Staraj się utrzymać zdrową wagę.
Nadwaga może skutkować cukrzycą 2 typu, a ta przez zmiany neuronalne niszczy mechanikę erekcji.

Im niższy cholesterol, tym lepiej!
Cholesterol zatyka cienkie naczynia krwionośne – najpierw takie, które zapewniają erekcję właśnie. Jeśli poziom cholesterolu jest zbyt duży, a tętnice się przytykają, penis „wysiada” pierwszy.
Żeby unikać cholesterolu zrezygnuj lub chociaż ogranicz twarde tłuszcze wysokonasycone, produkty zwierzęce (tłuste sery, masło) , mięso i wędliny.

Dbaj o właściwe ciśnienie krwi
Jeśli masz skłonność do wysokiego ciśnienia krwi, zrezygnuj z nadmiernej ilości kawy. Jedna dziennie stanowi zdrową dawkę antyoksydantu i zapobiega nowotworom.

Zrezygnuj lub ogranicz alkohol
Jeśli korzystamy z niego bardzo umiarkowanie (czyli pijemy niedużo OKAZJONALNIE), jest szansa, że nam nie zaszkodzi, jednak nadmierna ilość alkoholu przytępia bodźce oraz radykalnie zmniejsza kontrolę nad erekcją. Długotrwałe picie alkoholu (nawet jeśli jest to postrzegana niewinnie lampka wina czy „piwko” raz dziennie) niszczy kluczowe dla erekcji elementy układu nerwowego.

para_man

Spaceruj codziennie
Wybierz się codziennie na szybki, energiczny spacer. Ruch w ciągu dnia zapewnia doskonałą kondycję w łóżku. Styl życia ma wpływ na Twoją erekcję. Pływanie, bieganie, nordic walking czy inne formy ćwiczeń aerobowych mają bardzo pozytywny wpływ na przeciwdziałanie dysfunkcjom erekcji. Ćwicz regularnie. Uważaj na sporty, podczas których zbyt duży nacisk serwowany jest na okolice krocza – np. kolarstwo czy wyczynową jazdę rowerem. Jeśli lubisz rower – zainwestu w odpowiednie siodełko oraz odzież ochronną zmniejszające ucisk tej strefy, bo to z kolei może działać przeciw Tobie.

Badaj poziom testosteronu
Zwłaszcza po 50-tce spadki są gwałtowne (choć mogą się pojawić wcześniej!). Niskie libido, wahania nastroju, brak siły czy problemy z podejmowaniem decyzji mogą być sygnałem spadku poziomu testosteronu. Aby naturalnie utrzymać odpowiedni jego poziom, bądź aktywny, zażywaj witaminę D, korzystaj z lekkiego treningu siłowego. Odwiedzaj lekarza w celach badania poziomu hormonu i przedyskutowuj z nim potencjalne działania terapeutyczne.

Unikaj sterydów
Wszelkie środki anaboliczne (również podnoszące sztucznie poziom testosteronu) mogą finalnie trwale uszkodzić Twoją męskość poprzez trwały obkurcz jąder i zablokowanie produkcji testosteronu przez Twoje ciało. Nie stosuj takich środków bez wyraźnego zalecenia lekarskiego, czy nie pod lekarską opieką. Samodzielne serwowanie sobie testosteronu z czarnego rynku zabije Twoją męskość na dobre.

papierochy

Nikotyna zabija naczynia włosowate
Nikotyna dramatycznie uszkadza naczynia włosowate, które oplatają penisa i „napędzają” erekcję – jeśli zmniejszysz ilość wchłanianej nikotyny. Takie naczynia są dokładnie „zabijane” z każdym papierosem. Zmiany są nieodwracalne. Kiedy minie wiele lat palenia, naczynia włosowate będą nie do odratowania. Dlatego jeśli możesz, natychmiast ogranicz palenie.

Naucz się niwelować stres
Stres psychologiczny podnosi poziom adrenaliny, a to zwęża naczynia krwionośne. To może zaburzyć erekcję u najzdrowszych mężczyzn, np. w obliczu rozmaitych stresujących sytuacji. Jeśli możesz, naucz się relaksować. Postaw na jogę, spaceruj, pływaj, skupiając się na własnym oddechu.

Uzupełniaj dietę suplementami
Jeśli Twoja dieta nie jest dość zbilansowana możesz wspomóc się suplementami witaminowymi, które poleci Ci lekarz lub farmaceuta. Ważne by nie były to leki homeopatyczne, a skład ich faktycznie zawierał taki zestaw mikroelementów które będą łatwoprzyswajalne przez organizm. Polecane przez farmaceutów składniki suplementów to L-arginina, Żeń-szeń, buzdyganek – one też są najczęstszym składnikiem suplementów, które należy spożywać regularnie przez dłuższy czas, żeby odniosły skutek.

Badaj się regularnie
Zaniedbania w wykrywaniu zmian chorobowych w kluczowych narządach mogą doprowadzić do komplikacji, anawet stałej impotencji. Dlatego naucz się badać swoje jądra i rób to regularnie. Regularnie odwiedzaj też lekarza, celem badania prostaty. Zwłaszcza po 30-tce.

Uważaj na gwałtowny seks
Uszkodzenia penisa mogą mieć negatywny wpływ na erekcję, dlatego uprawiaj seks z głową, żeby w przyszłości móc go uprawiać całym ciałem.

Seks to zabawa
Pamiętaj, że w seksie liczy się zwracanie uwagi na partnera/kę, uważność, kreatywność i umiejętność korzystania ze wszystkiego, co masz. Angażuj palce, usta, język, a do tego dołóż proste gadżety, pierścień erekcyjny, kulki B Balls stymulujące prostatę, a przede wszystkim gadżety, którymi możesz pieścić drugą osobę. Bawcie się, pamiętając, że oprócz tego, iż Twój penis ma znaczenie dla Ciebie, bo przekonano Cię, że tylko tak będziesz męski, penetracja to po prostu JEDNA Z WIELU AKTYWNOŚCI W SEKSIE. A mężczyźni również mogą przeżyć orgazm bez pełnej erekcji.

man

O erekcję można dbać cały czas Reviewed by on . Jeśli chcesz zapewnić sobie zdrową erekcję, wystarczy, że dokonasz kilku zmian w swoim życiu. Wielu mężczyzn martwi się o stan swojej erekcji. Erekcja w naszej Jeśli chcesz zapewnić sobie zdrową erekcję, wystarczy, że dokonasz kilku zmian w swoim życiu. Wielu mężczyzn martwi się o stan swojej erekcji. Erekcja w naszej Rating: 0
scroll to top